середа, 12 грудня 2018 р.

Практична робота «Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров'я»

Тема: «Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров'я»
Мета: навчитися визначати свій рівень фізичного розвитку, вимірювати зріст і масу тіла,                 визначати індекси здоров’я.
Завдання:  
-        вимірювання зросту і маси тіла
-        відповідність маси зросту тіла.
-        визначення індексу роботи серцево-судинної системи.
-        обчислення індексу маси тіла
-        оцінка рівня розвитку.
-       життєві ситуації.
Обладнання: малюнки, текстові матеріали, таблиці.


ХІД РОБОТИ
Завдання 1.
Вимірювання зросту і маси тіла.
За допомогою зростоміру або метрової стрічки виміряй свій зріст. За допомогою вагів виміряй свою вагу. Порівняй ці дані із табличними відповідно до свого віку та зроби висновок про відповідність зросту і маси тіла стандартним показникам.

Мої дані: зріст __________
                маса ___________
ВИСНОВОК: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2
Відповідність маси зросту тіла.
Виміряй зріст і масу тіла або скористайся даними із завдання № 1.
Розрахуй відношення маси тіла до зросту по формулі: В = Маса(у кг) : Зріст(у см). Порівняй ці дані із табличними відповідно до своєї статі та зроби висновок про відповідність твоєї маси тіла зросту.
Показник
Для хлопців
Для дівчат
В (відношення маси тіла у кг до зросту у см)
0,35-0,40
0,38-0,43


Мій показник ______________

ВИСНОВОК ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 3.
Визначення індексу роботи серцево-судинної системи.
Знайди пульс на променевій артерії лівої руки навпроти основного великого пальця.
Підрахуй пульс у стані спокою (сидячи за партою або столом) за 15 секунд. Запиши цей показник: Р1=.
Зроби 30 присідань (для хлопців) чи 15 присідань (для дівчат). Відразу ж після цього підрахуй пульс за 15 секунд. Запиши цей показник: Р2=.
Через 1 хвилину у стані спокою (сидячи за партою або столом) підрахуй знову пульс за 15 секунд. Запиши цей показник: Р3=.
Порівняй три показники Р1, Р2, Р3. Подумай, чому вони відрізняються?
Визнач індекс рівня фізичного здоров’я за формулою:

Порівняй число свого індекса із табличними даними. Зроби висновок про якість роботи твоєї серцево-судинної системи.

Мої дані :  Р1 ________________
                 Р2 _________________
                Р3 __________________
ПОРІВНЯННЯ ПОКАЗНИКІВ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІРЗ ___________________________________
ВИСНОВОК ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5.
Обчислення індексу маси тіла.
Виміряй свій зріст і масу тіла або візьми ці дані із завдання № 1.
Обчисли спеціальний індекс маси тіла за формулою:

Порівняй число свого індекса із табличними даними. Зроби висновок про відповідність маси тіла твоєму віку.
Показник
Рівень розвитку
1-15
Низький, в тебе дистрофія, дуже низька вага
15-18
Середній, відхилення від норми, однак в межах вікових змін: ти швидше ростеш ніж набираєш вагу
18,5-24,9
Нормальний, твоя вага в нормі
25-30
Середній, відхилення від норми, однак в межах вікових змін: ти швидше набираєш вагу ніж ростеш
30-50
Високий, в тебе ожиріння, дуже велика вага

ІМТ __________________________________________________
ВИСНОВОК ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 6. 
Оцінка рівня розвитку.
Оціни свій рівень фізичного розвитку проаналізувавши всі розраховані тобою показники фізичного розвитку (індекси здоров’я)  та вибери необхідне із переліку:
- добре розвинутий;
- посередньо розвинутий;
- початок розвитку.
ВИСНОВОК ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 7. 
Життєві ситуації.
Розглянь життєві ситуації. Дай відповіді на запитання до них.
1.  Після літніх канікул хлопці мірялися, хто на скільки підріс. Петро виявився найнижчим. Однокласники почали глузувати з нього.
Що ти порадиш Петрові? Чи мають рацію хлопці?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 2.  В Оленки на щоках і чолі з'явилися вугрі. Дівчина дуже соромиться цього. Учні придума­ли для неї образливе прізвисько.
Як ти розрадиш Оленку? Що ти думаєш про її од­нокласників? Як вчинив би ти у такій ситуації? 
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар